czwartek, 25 sierpnia 2016

Informacje

Witajcie!

Oficjalnie zawieszam tego bloga. Dla wszystkich zainteresowanych, jeśli ktoś jeszcze czasami tu wchodzi i czyta to. Więcej nie będę już nic tutaj dodawać, przynajmniej nie na razie. Zastanawiam się nawet nad usunięciem go. Już myślałam wcześniej, żeby to napisać, ale stwierdziłam, że jeszcze chwilę poczekam, może zmienię zdanie. Nie zmieniłam. Jestem okropną blogerką. Zaczynam pisać opowiadanie i go nie kończę, nie dodaję nic przez długi czas, bo albo nie mam weny, albo cierpię na brak czasu. Chyba się do tego nie nadaję, więc na razie kończę z tym. Może jeszcze wrócę do blogowania. To się jeszcze zobaczy. 
Jeśli jeszcze będę coś teraz dodawać to jedynie na Wattpadzie, o tutaj: >klik<. Możliwe, że dalej będę tam kontynuować pisanie tego "opowiadania" lub będę dodawać coś innego, bo pisać nie przestanę. Dziękuję za wszystkie wasze komentarze i motywację do dalszego pisania. :) 
Może jeszcze wrócę.

Do zobaczeni :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz